چگونه زمان انتظار را برای بیماران جذاب تر کنیم؟

چگونه زمان انتظار را برای بیماران جذاب تر کنیم؟

این که اتاق انتظار متعلق به رادیولوژی، دندانپزشکی، بینایی سنجی، متخصص اطفال یا جراح باشد فرقی نمی کند همه ما می دانیم که زمان گذراندن در اتاق انتظار می تواند احساس تنش و اضطراب ایجاد کند. کنترل افکار و احساسات هنگام انتظار بسیار دشوار است و این موضوع هنگام بیماری و استرس دو چندان می شود. گاهی اوقات بعضی انتظار ها برای ویزیت پزشک بیشتر از آنکه نگران کننده باشند، خسته کننده هستند.در ادامه به چند روش اشاره خواهیم کرد که بتوانیم زمان انتظار بیماران را جذاب و کنترل کنیم و از هرگونه احساس نگرانی در بیماران و بی نظمی در محیط مطب جلوگیری کنیم.

تاثیرات درخشان پزشکی دیجیتال بر درمان ویروس کرونا

تاثیرات درخشان پزشکی دیجیتال بر درمان ویروس کرونا

بیماری همه گیر ویروس کرونا 2019 (کووید -19) فشار زیادی بر مراکز درمانی وارد کرده است. بنابراین ، نگرانی ها در مورد کاهش و مدیریت COVID-19 در حال حائز اهمیت فراوانی است ، زیرا نیاز به ارائه تشخیص ، درمان ، نظارت و پیگیری در طول همه گیری وجود دارد. بنابراین ، همه گیری COVID-19 نحوه مراقبت پزشکان از بیماران را بطور اساسی و سریع تغییر داده است. مراکز پزشکی در حال حاضر با استفاده سریع از ابزارها و فناوری های دیجیتالی مانند پزشکی از راه دور و مراقبت های مجازی که به ارائه خدمات مراقبت های بهداشتی به صورت دیجیتالی یا از راه دور می پردازند.

چند توصیه برای انتخاب نرم افزار مطب

چند توصیه برای انتخاب نرم افزار مطب

استفاده از نرم افزار در مطب به پزشکان و پرسنل کادر درمان اجازه می دهد تا بیشتر زمان و انرژی خود را بر مراقبت از بیمار متمرکز کنند و وقت کمتری را برای ثبت اطلاعاتی مثل مشخصات بیمار، گزارش های مالی مرکز و یا مدیریت تجهیزات و لوازم مصرفی صرف کنند. فرآیند انتخاب نرم افزار مدیریت مطب امری مهم، زمانبر و به طور بالقوه گیج کننده است.

تله رادیولوژی

تله رادیولوژی

تله رادیولوژی، یکی از قدیمی ترین و پرکاربردترین تخصص های پزشکی از راه دور در سراسر جهان است و به توانایی به دست آوردن تصاویر رادیولوژی در یک مکان و انتقال آنها از راه دور برای اهداف مشاوره ای یا تشخیصی اشاره دارد.

پکس چیست؟

پکس چیست؟

PACS (picture archiving and communication system) سامانه ذخیره و انتقال تصاویر پزشکی را پکس گویند، یک فناوری در تصویربرداری پزشکی که برای ذخیره و انتقال دیجیتالی تصاویر الکترونیکی و گزارشات مورد استفاده قرار می گیرد.

سیپ
آنلاین

سیپ
سلام وقت بخیر 👋

لطفا سوال خود را بنویسید
×
      ارتباط با بخش فروش